Sunday, May 31, 2015

JAJANAN NUSANTARA BANGO - HBD SURABAYA 722


 Hari ini adalah tanggal 31 Mei 2015. Selamat ulang tahun kepada kota kelahiran ku, Surabaya!
Untuk memperingati hari ini, maka saya pergi ke sebuah festival untuk masakan nusantara oleh Kecap Manis Bango bersama keluarga saya.
Bango merupakan brand kecap manis di Indonesia (seperti yang kita tahu hihihi)

Saat saya berada di sini, karena memang tujuan saya untuk mengambil foto yang banyak dan meng informasikan kegiatan ini melalui blog saya, jadi saya tidak seberapa banyak belajar mengenai berbagai kuliner nusantara yang menggiurkan. Ah, saya padahal ingin sekali mencoba semua makanan enak tersebut.
Jadi, berikut adalah foto-foto yang telah saya ambil...
Sobat-sobat! Jika kalian berada di Surabaya, kunjungilah festival ini di lapangan parkir depan exhibition - Grand City.
It’s May 31th 2015. Happy Birthday to my hometown, Surabaya!To celebrate this day, I went to a festival for archipelago foods by Bango with my family. Bango it’s a brand of sweet soy sauce in Indonesia.
When i was here, because my purpose is to take lots of photos and to inform you about this activity on my blog, so i didn't learn much from the archipelago's amazing culinary. Bummer, i really want to try all of those delicious food.Here are some photos that I take..

Guys! If you are in Surabaya, visit this festival on Grand City’s parking lot.
 Not only in Surabaya, you still can visit this festival in the next town.
 via

HELD FOR TODAY ONLY, MARCH 31TH. WILL BE END AT 22:00 WIB.
PLACE AT GRAND CITY, SURABAYA, INDONESIA.

No comments

Post a Comment

THANK YOU for visiting me. Please share positive vibes!

© félicialatte
Maira Gall